måndag 20 juli 2009

En regnig måndag!
Jaha då var det måndag igen, och jobbat har man gjort hela helgen!
vad ska man då skriva om idag, har varit sjukt tadit väder idag, jag och Nellie skulle gå ner till affären och när vi precis hade lämnat huset så bara öser det ner, tur det finns regnskydd på vagnen men det hjälpte ju inte mig något om man säger så, för fy för vad det kom mycket. Så då var det bara att ställa sig under taket och fota ögonstenen istället ;)
När vi väl kom hem från affären blev det massa bus o lek sen var det dags för loppa att sova så då passa jag på att rensat en massa i lådorna här hemma. Och varför sparar man en massa onödig post som man inte behöver?? Har nog rensat dem lådorna 100 gånger nu, och nu var det sista gången för där ska inte samlas mer.
Nej om man skulle krypa ner i sängen och kolla lite tv..
Sov gott! Nellie min ögonsten






Så här mycket regna det när vi skulle gå till affären!






1 kommentar:

Malin sa...

Hej Ida! Vad kul att du också bloggar...! Så stor Nellie har blivit, och söt är hon förstås! Är det ok om jag lägger upp dig som "bloggvän" på min blogg? Massor av kramar till dig!