onsdag 15 juli 2009

välkomna till min blogg!! ;)

hej hej Ja jag har fått för mig att börja blogga om vårt liv vad dom händer och sker...
kan ju börja med att denna dagen har varit kanon, riktigt fint väder o så har syster yster varit på besök med Loke. Jag och Nellie har varit ute o cyklat på min fina cykel som ja fått av min älskling så snäll så. Det är allt full fart hemma om dagarn nu när Nellie börjat gå så blir de inte många lungna minuter men det är så himla kul o leka o busa med Loppan.
för övrigt hade nellie tagit mina nycklar idag o det tog mig ca 3 timmar o hitta dem, jag hitta dem i tvättmaskinen, och det går inte o bli förbannad i heller för man kan aldrig bli sur på godingen så det ända man gör är o skrattar. Ja det var nog allt för idag så nu ska ja krypa ner o lägga mig imorogn väntar jobb 08.00-18.30 måste ju ställa upp, så imorogn kommer mormor o passar Nellie
Godnatt på Er

Inga kommentarer: